læsekoncert

PR Pakke

Læsekoncert, duo

Vi har skabt en læsekoncert, hvor publikum inddrages som medspillere i en kombination af teatersport og koncert - en live-version af bogen SOVESANGE.

Anmeldelser

SVENDBORG BIBLIOTEK - Anne Gunnar, børnekulturkonsulent

Svendborg Bibliotek havde 3. maj 2018 koncert og releasearrangement for konceptet Sovesange.  Konceptet består af en node- og sangbog, en app og en cd. Sovesange var et tilløbsstykke uden lige og børnebiblioteket var fyldt til randen med børn og deres familier. Koncerten varede en times tid og publikum var med hele vejen, til trods for deres unge alder. Selv de alleryngste blev fanget ind i det helstøbte univers og festlige stemning. Et univers der veksler mellem stille (sove)sange og sange med mere rytme og tempo. Forsangerindens rene og klare stemme var en fryd og musikerne kunne bare deres kram.
   Sangerinden med band var derudover rigtig gode til at engagere og inddrage børnene med sang, dans og dialog og fik på den måde bygget en rigtig god kontakt op til publikum på meget kort tid. Det var en kæmpe fornøjelse at lægge hus til Sovesangene og jeg kan kun give dem mine allervarmeste anbefalinger!

KULTURHUSET BRØNDEN - Anja Ørntoft, booker

Det var sådan en god oplevelse, nu er det 2. gang at vi har været med til jeres forestilling og det er så hyggeligt!

SVENDBORG FORSAMLINGSHUS - Nanna Kruse, booker

I Svendborg Forsamlingshus havde vi fornøjelsen af at få besøg af Anders og Luise, som kom og spillede sange og fortalte historier fra deres nye bog; Sovesange. Det blev en hyggelige søndag formiddag, hvor børn og forældre hyggede sig med bamser, dyner og god  musik. Der blev talt og fortalt om de lette og sjove ting omkring puttetid, men Anders og Luise var også rigtig gode til at italesætte de lidt svære ting omkring puttetid som fx det at savne en nylig afdød mormor eller det at være bange for et monster under sengen. Ligeledes formåede de to musikere at inddrage os alle i koncerten, hvilket var en god oplevelse. Vi i Svendborg Forsamlingshus kan klart anbefale Anders og Luise til børn og barnlige sjæle.

Book som band
10.000 kr. + transport
Book som DUO